پیام شهردار شهر قمصر بمناسبت آغاز سال نو 1397
به نام خداوند بهار
سال ۱۳۹۶ را با جمعی از مشکلات مختلف طبیعی واجتماعی واقتصادی با امید به آینده روشن ملت وکشور پشت سر گذاشتیم
ملت عزیز ما با تاسی از دین و معنویت و با اراده حاکم بر کشور عزیز، از امام عظیم الشان خود درس ایستادگی وپایبندی به اصول انسانیت را بخوبی یاد گرفته اند و در این راه خون بهترین فرزندان خویش را نثار کرده اند .
با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان سرافراز وبا تکریم وتجلیل از ایثارگران وخانواده های گرانقدر شهیدان ؛با شور و شعف بهار طبیعت دیگری را آغاز مینماییم
امیدداریم خدای بزرگ در سال جدید خیر ونعمت وبرکت مادی ومعنوی خود را براین ملت رشید که مورد طمع استکبار جهانی است وسیعتر ساخته واسباب رفاه وحل مشکلات اقتصادی وفرهنگی و...را فراهم گرداند.
یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال.
انشاالله در سال جدید که ابتدای آن مزیّن به نام مقدس امام هادی(ع) گردیده و به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری گردیده با وحدت وهمدلی؛ همگان راهگشای حل فقر وبیکاری و رونق اقتصادی بوده و برای ایجاد رفاه عمومی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نماییم.
از فرصت بدست آمده استفاده میکنم واز ملت فهیم و ولایتمدار قمصر که در طول سال ۹۶ خدمتگزاران خود رادر شهرداری همراهی کردند و همچنین از تلاش و همکاری خوب اعضای محترم شورای شهر و همکاران پرتلاش وساعی خودم در شهرداری صمیمانه تشکر مینمایم .
در پایان سال نو را به تک تک شهروندان؛شورای محترم اسلامی شهر ؛مدیران محترم شهر وبخش وشهرستان ؛ امام جمعه دلسوز وصمیمی ومردمی شهر قمصر تبریک وتهنیت وشادباش عرض مینمایم
بامید بهروزی ملت وکشور عزیزمان
رضا نقدی
شهردار قمصر
ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب     

       


منوی اصلی
ارتباط با ما

قمصر قطعه ای از باغ بهشت

قمصر-خیابان شهید بهشتی-ساختمان شهرداری قمصر

تلفن تماس :    55642424  و55642345-031

نمابر :      55642334-031