آتش سوزی کارخانه ریسندگی صنعتی امیرکبیر

مقارن ساعت 16و29 دقیقه روزپنجشنبه مورخ 18 آذر، وقوع یک مورد آتش سوزی در کارخانه ریسندگی واقع درشهرک صنعتی امیرکبیر(جعفرآباد) کاشان به  ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد.

طبق گفته سیدمهدی مجدالاشرافی:خودروهای سنگین اطفائیه در محل آتش سوزی حاضر شدند و با توجه به حجم گسترده آتش سوزی که منجربه سوختن بخشی عظیمی از مواد اولیه کارخانه ریسندگی شده بود اقداماتی در جهت اطفاء جلوگیری ازگسترش حریق و خسارت سنگین به دیگر سوله ها و تجهیزات و مواد اولیه موجود و همچنین کارخانجات مجاور بعمل آمد.

پرسنل آتشنشانی کاشان با همکاری عوامل آتش نشانی شهرهای قمصر ، آران و بیدگل ، ابوزیدآباد ، شهرک صنعتی امیرکبیر  و شرکت سایپا و باتلاشی موثر، پس از 30ساعت موفق به اطفاء حریق مواد اولیه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: حجم زیاد مواد اولیه و عدم دسترسی مناسب به کانون حریق از دلایل اصلی طولانی شدن عملیات بود.

در این حادثه که علت آن  توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است پنج نفر از آتش نشانان در حین عملیات مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس مستقر درمحل حادثه مراحل امداد انجام گرفت.

وی از تمامی متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعايت استانداردها، توصيه ها و ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث کوشا باشند.

ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب     

       


منوی اصلی
ارتباط با ما

قمصر قطعه ای از باغ بهشت

قمصر-خیابان شهید بهشتی-ساختمان شهرداری قمصر

تلفن تماس :    55642424  و55642345-031

نمابر :      55642334-031