ارتباط با شهردار
 در آغازکلمه بود و کلمه نزد خدا بود وخدا کلمه بود.
درهمسایگی کویر رازآلود  شهری است که سطر، سطرزندگی مردمانش رابا گل نوشته اند، جغرافیای جهان برای مردمان این شهرروی گلبرگهای گل نقش بسته است . اینجا قمصر است پایتخت مقدّس ترین گل  دنیا . اینجا چه زیبا می توان طواف عشق را به روشنی باران ، با نغمه عاشقانه عندلیب  بر گرداگرد حریم گل دید بقدر گردش هفت آسمان و زمین . دنیا بی نام گل برای این شهر یک لفظ بی معنا از زندگی است ، به قول ظریفی :
زندگی برای این شهر یک ترانه قدیمی است که هر روز در دفترچه یادداشت کنار کلمه عشق مینویسند . اینجا ساعت زندگی بر روی نفس های گل تنظیم گشته ، همه جاگل را میبویند ،اما اینجا گل را میبوسند ،چون اسمش مقدس است ، نامش محمد است.، یاد سهراب بخیر:
" کارما نیست شناسایی رازگل سرخ ، کار ما شاید این است که درافسون گل سرخ شناور باشیم ."
گلاب ترجمان اشکهای گل  است ، یا نه ، حاصل جمع قطره های پاک دل  مردمان این شهراست که بی هیچ  منّتی تقدیمتان میگردد . 
بضاعتمان دستانی است که طعم عشق دارد و چشمهایی  که از چشمه های ملکوت  به حرمت گلاب  و خانه یار روشنتر ، که به یمن حضور سبزتان پیشکشتان میکنیم .
تا هم شما معطر شوید و هم ما زلال .
یادمان باشد اینجا قطعه ایست از باغ بهشت ، خاستگاه گلهای محمّدی . 
اینجا با نفسهای خدا گره خورده است . اینجا قمصر است ، شهر سلام و صلوات
.
مجتبی ولی پناه   شهردار قمصر
عکس روز
برف
تابلو اعلانات


نماز عید سعید فطر
روز عید فطر

                                                                     ساعت 7 صبح  به صورت متحد و یکپارچه
                                                                                     در محل حسینیه شهدای  محله میان ده قمصر


دومین کنگره 88

دومین کنگره شعر گل سرخ قمصر

"در یکصدمین سال تأسیس شهرداری ها و به میمنت پنجاهمین سال تأسیس شهرداری قمصر و در پاس گرامیداشت یکتا موهبت بی نظیر شهر مان "گل سرخ محمدی" بر آن شدیم تا در بهار گل ها میزبان واژه های عطرآگین کلام عشق شویم . اولین کنگره شعر گل سرخ با موضوعات : " گلاب قمصر , شستشوی خانه خدا " : میراث جاودان و مقدس قمصر که به حق شایسته پرده داری خانه خداست " قمصر پایتخت گل و گلاب ایران " : قطعه ای از باغ بهشت " گل سرخ , جمال محمد (ص) " : یادگاری از روی فرستاده حق . منتظر (حداکثر 3 اثر) از آثارتان در قالبهای " کلاسیک , آزاد و نیمایی" تا بیستم فروردین ماه 1387 می مانیم تا دیوانی سراییم از جنس عشق و خدا و در پایان قصد داریم همسفرتان کنیم با اشک گلهای سرخ محمدی شهر مان بر ضریح های توسل سفر به خانه عشق "عمرده مفرده " ؛ سفر به سرزمین دجله و فرات " عتبات عالیات" ؛ و سفر به قصد زیارت سلطان "مشهد الرضا"

این متن درآمدی گشت بر دیوان گل محبت در کنگره شعر گل سرخ که پذيراي بيش از 200 اثر ادبي شاعران و علاقمندان به شعر از بيش از 23 استان كشور شد . پس از كد گذاري و حذف نام شاعران از آثار رسيده (جهت عدم تأثيرگذاري نام ها بر آثار) ، كار داوري مرحله اول با بهره گيري از شاعران و اساتيد در سطح شهرستان آغاز گرديد و بعد از بررسي، نمره هاي ارائه شده مكتوب و از آثار حذف (تا در نتايج مرحله دوم تأثير گذار نباشد) و به مرحله بعدي جايي كه شاعران و داوران از سراسر كشور دعوت شده بودند، رسيد و پس از داوري نهايي آثار ، نتايج و اشعار برگزيده به شرح ذيل اعلام گردید.

1. آقاي سيد محمد ابوترابي از قزوين

2. خانم نجمه بنائيان از بروجن

3. آقاي رضا نيكوكار از رشت

4. آقاي محمدتقي عزيزيان از لرستان

5. آقاي سجاد آقايي قمصري از قمصر

6. آقاي حسين باغشيخي از كاشان

7. آقاي علي اكبر شرفي از اراك

8. آقاي محمد جنتي از ورامين

9. خانم فريبا قيومي زاده از ابركوه يزد

10. آقاي سيد مهدي ميرآقايي از ورامين"

و این حسن استقبال موجب گشت تا امسال نیز برای دومین بار از شهد شیرین شعر در شهر گلهای محمدی لذت ببریم و هم دل شهریاران و هم نوای بلبلان نکوداریم و شکرگذاریم این رحمت و نعمت زیبا و معطر را .

 


قمصر قطعه ای از باغ بهشت
    آدرس شهرداری قمصر :
قمصر-خیابان شهید بهشتی-ساختمان شهرداری قمصر
    تلفن تماس :
   55642424  و55642345-031
نمابر :
     55642334-031
     Info@Qamsar.ir    

این سایت توسط گروه نرم افزاری بعد چهارم طراحی و کد نویسی شده است و کلیه حقوق این سایت برای شهرداری قمصر محفوظ است :: www.Bamgah.com